KURUMSAL
TÜRK DERGİCİLİĞİNİN MARKA İSMİ
Türkiye’de dergi yayıncılığı seksenli yıllarda yayınlanan birkaç popüler dergi ile ivme kazanmışsa da, sektör, Doğan Burda şemsiyesi altında iletişim mecrası olarak gelişti ve kurumsallaştı. Hayatın her alanını kapsayan her biri marka ve alanının lideri olan dergileri, modern işletme yöntemi ve son derece nitelikli insan kaynaklarıyla, Doğan Burda Dergi, tüm yayıncılık sektöründe örnek sayılabilecek bir çizgide yoluna devam ediyor. Yaratıcı ve söz konusu olabilecek tüm yenilikleri kapsayan yaklaşımıyla sektörünün gelişmesine de katkıda bulunuyor. Doğan Burda, gerek okurlar gerekse reklamverenler cephesinde tartışmasız pazar lideri konumunu da devam ettiriyor.
ORTAKLARIMIZ VE ORTAKLIK YAPIMIZ
Doğan Burda Dergi; Altun Capital ve Re-Pie ortaklığından oluşmaktadır.
ORTAK ADI SERMAYE (TL) HİSSE ADEDİ %
Re-Pie Yatırım Holding Anonim Şirketi  5.370.277  5.370.277  27,46
Alt Capital Holding Anonim Şirketi  4.685.706  4.685.706  23,96
Re-Pie Portföy Yönetimi A.Ş. Altun Capital Girişim Sermayesi Yatırım Fonu  3.635.440  3.635.440  18,59
Diğer  5.867.752  5.867.752  29,99
TOPLAM  19.559.175  19.559.175  100,00

Yukarıdaki tablo 19 Eylül 2024 tarihi itibarıyladır.

ULUSLARARASI İLİŞKİLER
14 dergimizin çeşitli uluslararası yayın markalarıyla lisans anlaşmaları ve bu anlaşmaların getirdiği küresel know-how Doğan Burda Dergi’ye ayrı bir güç kazandırıyor.
  • DERGİ
  • Auto Show
  • All About Space, How It Works, All About History ve History of War
  • Burda
  • Capital
  • Elle ve Elle Decoration
  • Maison Française
  • Hello!
  • Chip ve Level
  • Popular Science
  • LİSANSÖR
  • Axel Springer Auto-Verlag GmbH
  • Future Publishing Limited

  • Verlag Aenne Burda GmbH & Co.
  • G+J International Magazines GmbH
  • Hachette Filipacchi Presse S.A.
  • Côté Maison
  • Hola S.L.
  • Burda Forward GmbH
  • Camden Media Inc
BİLGİSAYAR
DEKORASYON
MODA & KADIN